100 frågers listaa

 

1. är du kär? - Ja det är jag

2. har du snusat? - never..

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - ne :) 

4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja ;) 

5. har du blivit dumpad? - aa

6. har du blivit slagen allvarligt? - Ja det har jag 

7. tar du droger? - nix

9. har du pussat en tjej? - ja 

10. hatar du någon? - nä, ingen tid för att hata folk

11. älskar du någon? - ja väldigt mycket

12. har några av dina vänner svikit dig? - ja

13. har du djur? - Kisse & Ozzy

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja?

15. hatar du dig själv? - nej?

16. gillar du orange? - nä

18. har du nån sjukdom? - nej

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - vet inte.. gjort det tidigare iaf

20. har du en gris? - haaha nej

21. har du en plattång? - ne ._. 

22. har du en bror? - Jaa

23. har du sjukt bra humor? - ja :3 

24. är du brunett? - nejj men jag vill vara det!

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - ja, love it 

26. tycker du om hästar? - nejj

27. har du en hund? - Ja

28. har du skilda föräldrar? - nej :) 

29. har du gått på simmskola? - nejj

30. har du sagt bög till en kille? - ja

31. har du sagt fitta till en tjej? - heh aaa 

32. har du fuskat? - i vad ? ja nån gång har jag ju det :3 

33. har du en teve på ditt rum? - ja

35. har du MSN? - klart jag har men använder inte.

36. har du en syster? - 2 

37. har du bruna ögon? - nej

38. gillar du att fota? - ja ^^ 

39. har du sett dig själv brinna? - ja -.- 

40. hjälper du dina vänner? - ja om jag kan 

41. gillar du tacos? - ja

42. tycker du att du är söt? - sötast! :3 hehe nä men nej 


43. har du dansat? - ja street dace och brakdance 

44. har du spelat fotboll? - ja, fast jag sög i det 

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nä 

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej jag skulle ju bli psykisk

47. har du ätit sniglar? - nej??

48. äger du en locktång? - ja

49. gillar du att tugga tuggummi? - ja, gott 

50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja.

51. gillar du kläder? - Love it 

52. hatar du falska vänner? - som sagt ingen tid att hata folk 

53. gillar du räkna matte? - bättre än engelska 

54. älskar du någon nu? - JA Pirre , mina vänner osv 

55: har du gråtit inför en vän? - ja 

56. kan du sjunga? - jag är ju inte ton döv. men skulle inte säga att jag var bra :/ 

60. vad är ditt hela namn? - Ellen Amanda Lundqvist

62. är du kortare än 1.60? - aa

63. älskar du sommaren? - Absolut! 

64. älskar du vintern? - Ibland 

65. har du mer än 6 par skor? - haha aa trore! 

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ja  ganska högt också

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja ;3 

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja det har jag

69. gillar du att städa? - ibland

70. gillar du att sova länge? - Yeah!!

71. har du vart med om en olycka? - ja

72. är du förvirrad? - nej?

73. har du mer än 6 par byxor? - ja

74. har du förlorat en vän? - ja

75. gillar du att shoppa? - ja, love it!

76. har du varit i paris? - ne men snart! :))

77. gillar du spindlar? - nä äckel kryp..

78. klarar du dej själv? - Ja det är väl klart att jag gör.

79. har du lagat mat? - ja =) 

80. är du klantig? - nej ;) 

81. har du foppatoffler? - ja 

83. sminkar du dej innan skolan? - oftast !

84. har du träffat en kändis? - jaaa

85. har du mer än 7 par nagelack? - ja^^

86. har du busringt? - a

87. har du skällt på din bror? - skällt? Ja fast mer slagsmål *_*  

88. har du en vän som skiter i dig? - nä! inga vänner att ha isf 

89. har du velat göra saker men vågar inte? - typ.

90. sover du med nått gosedjur? - nej, haha

91. har du åkt nånstans utan att du får? - ja typ


92. vill du bara bort ibland? - nja


93. har du tältat? - ja :S

94. har du brännt dig? - ja ._.

95. har du lekt med levande ljus ? - ja 

96. har du lekt anden i glaset? - ne

97. skäms du ibland? - ja

98. Vad stog i ditt senaste sms? - Nytt nr ************ 

99. gillar du hip hop/rap musik? - love it!

100. är du på sista frågan nu? - jadå, hejdå ;***

 
 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

fin du är :)

Svar: aww tack :)
Ellen Lundqvist

2013-09-26 @ 23:23:06
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0