Rödhårig!

Tjatja.. Kom till Töre för några timmar sen av att ha sovit i nyborg hos hjärtat och innan jag for dit så köpte jag röda hårfärger! :D  Medans färgen var i så gick vi ut och träffa några dock så vare bara en liten stund då typ 20-30 min, btw så visste jag inte heller om det var så bra att gå ut med färgat hår men nog gick det väll bra ^^ efter att jag färgat håret,fixat osv så tog jag o älsklingen en promenad runt i nyborg ;) sedan så gjorde vi väll inte så mycket förutom att se en film tills jag somnade kring 3 tiden.. var så jävla trött efter att bara sovit 3 timmar dagen innan så. Fast idag så klev vi väll inte heller upp från sängen innan halv 4 ungefär. faktiskt jävligt skönt att bara ligga i sängen o inte göra något på nästan hela dan  ;P 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grymt fin!

Svar: aww tack!
Ellen Lundqvist

2014-01-06 @ 01:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0