saknar värmen!!!!!!!!

Vill bara gråta när jag ser snön när jag går ut och när jag känner kylan.. Saknar känslan av att ha värmen i ansiktet, brännan på kroppen :( saknar allt som har med sommaren att göra har lust att bara flytta till dubai 3 månader och sen komma tillbaka! En sak är då säker, jag kommer aldrig att bo här uppe i norr. Visst skoter kan vara kul men vatten skoter är lika bra om inte bättre! flyttar så fort jag får chansen :) 
 
 
HAhaha btw så funderar jag på att göra ombre i mitt hår brunt där uppe o blont längre ner. Ska klippa 1 dm i helgen också och så har man beställt ricinolja osv! fan vad jag sliter på håret, det slutar med att man blir flint! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tog ju tillbax fb xd

Svar: och ask :P
Ellen Lundqvist

2014-01-28 @ 21:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0