Sanningar!

 
1 Jag tyckte att tröjjan på bilden var mysig o fin skulle ha den på skolan men då blev den helt plötsligt ful? så jag böt till en vanlig blå t-shirt ist :) och anledningen är för att jag inte ville ha den var för att jag känner mig inte bekväm med tex mjukis byxor & "SWAG" stilen ;) heh så kan det gå!
 
2 Jag ångrar allt jag gjort med mitt hår! fast jag tycker själv att jag passade bäst i mörkt hår, men mitt hår kommer nog att gå av snart...
 
3 jag trodde att jag skulle klara mig utan fb osv det gick ju bra men så kom det en stund då jag blev ledsen osv så jag tog tbx det för att fördriva tiden osv! däremot så använder jag inte ask & fb lika mycket som förut. Och nästan aldrig på skolan eftersom mitt internet funkar inte på skolan med mobilen och e för lat för att gå in på fb med datorn.
 
4 Jag har problem att vakna på morgonen! Jag pratar alltid i sömnen, varenda gång jag sover med någon så säger hen att jag sa några konstiga saker i sömnen osv. Jag brukar inte alltid vakna av mina alarm!
( det är en av anledningarna till att jag ofta missar bussen) och det har även hänt flera gånger att jag stänger av dem i sömnen.
 
5 Idag så fick jag sluta tidigare för jag hade ingen ev så blev sjukt glad o tänkte fara hem o sova, men så kom jag på att jag har sång på musikens hus halv fyra -.- men det är alltid kul på sången, speciellt när man har malin som lärare. Sedan gick jag o pirre o köpte godis på gk och drog sedan  till thaiköket tog sista bussen hem som går 18:25 :) 
 
hahha vet inte riktigt om nr 5 var en sannig utan mer om vad jag gjort idag! Men i alla fall så ska jag duscha nu se film o hoppas somna till den. GodNatt Alla SovGott <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0