yeay

Hej alla ville bara att ni skulle veta att jag tagit bort fb och ask och det går faktiskt ganska bra, tog bort allt sånt i onsdags och hittills så funkar det! Vi får se om jag ens tar tbx ask överhuvutaget.. det är en sån jävla onödig sida att ha när man tänker efter, alla borde igentligen ta bort den :) haha men det jag också ville informera er om är att mitt hår inte är så rött längre utan mera brunt, för den röda färgen räcker inte nå länge.. har ni nå tips på att få den o stanna längre så skriv gärna!!! här för ni två bilder som jag tog för några dagar sedan!
Btw så kan ni kika mig - MissEllen99 
Och ni kan ju även adda mig på snapchat- hulkeen.eal 
tack för att ni läser min blogg! haha lite svårt det kommer bli då man inte kan länka på fb tex.. men ni får kika in då & då! ;) puss & hej 
 
 
 
Kolla Min Tumblr!! --- http://misslellen.tumblr.com/
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

i like boobies

2014-02-07 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0